Реклама в інтернеті
Реклама в інтернеті – один з найефективніших способів просування бізнесу. Вона охоплює величезну аудиторію споживачів, повноцінно демонструє товари у всій красі, дозволяє безпосередньо спілкуватися з клієнтами і отримувати від них миттєвий відгук (в соцмережах, на сторінці з відгуками, на e-mail). А найголовніше: реклама показує максимальну ефективність при мінімальних витратах. За рахунок гнучких налаштувань можна легко виставити, що, коли і кому показувати, і який бюджет виділяти на кожне окреме оголошення.
Крім того, існує десятки видів інтернет-реклами. Кожна з них має свої особливості та виконує конкретні завдання: інформує про акції і знижки, повертає користувача, закриваючи його на покупку і т.д. Це дає можливість кожній компанії підібрати для себе оптимальний спосіб просування – з урахуванням наявного бюджету і цілей, яких потрібно досягти на поточний момент. А щоб зрозуміти, яку саме інтернет-рекламу найкраще використовувати – просто ознайомтеся з основними її видами та їх особливостями.
Види реклами:
- Контекстна реклама
- Медійна реклама
- Відеореклама на Youtube
- Реклама в соцмережах
- Тизерні мережі
- Email-маркетинг та розсилки
- Push-розсилки
- Реклама в мобільних додатках
- PR статті
- Реклама в месенджерах
Коментарі
Дописати коментар