Контекстна реклама

Контекстна реклама працює за принципом «оплата за клік». Тобто, рекламодавець платить тільки тоді, коли хтось натискає на заголовок оголошення і потрапляє на його сайт.

Контекстна реклама інтегрується в пошукову видачу і виглядає максимально природно:

На скріншоті вище перші 4 посилання – рекламні. І це видно по ледь помітному напису «Реклама» жирним курсивом. Сайт, який займає ТОП-1 по даному запиту, йде в списку лише п’ятим.

Працює така реклама наступним чином: користувач вводить запит і бачить оголошення, яке створено конкретно під цей запит. Її називають контекстною, оскільки вона заточена під певний контент (фразу, яку вказала людина). Провайдерами такої реклами є самі пошуковики – Гугл і Яндекс. І запустити рекламну кампанію можна Google Adwords або Яндекс.Директ, відповідно.

Контекстна реклама вважається однією з найбільш ефективних. По-перше, це абсолютно легальний метод. Більшу частину прибутку пошуковики отримують саме з контекстної реклами, тому вони вітають її використання з боку компаній. По-друге, реклама показується тільки зацікавленим користувачам. В наведеному вище прикладі користувач хоче купити смартфон в Києві, і йому показуються оголошення тих магазинів, де він може його вибрати. Інші люди цю рекламу просто не побачать.

Що стосується вартості, то ціна за 1 клік визначається за принципом аукціону (між усіма, хто хоче показувати оголошення по одному і тому ж запиту). Хто запропонує найбільшу ставку – той і відображається першим у списку, а решта – в порядку убування.

У конкурентних і популярних тематиках через це вартість 1 кліка нерідко досягає таких сум, які по кишені тільки великим компаніям. Зате в вузьких сферах або при показі реклами в одному конкретному місті ціни за 1 клік демократичні, і дозволити собі таку рекламу може навіть невелика фірма.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Реклама в інтернеті